Головна » 2016 » Лютий » 1 » Спадкування майна в сільських населених пунктах.
09:58
Спадкування майна в сільських населених пунктах.

З 01 січня 2016 року набрав чинності Закон України від 20.10.2014 року №1709-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо деяких питань спадкування» (далі – Закон). Відповідно до даного Закону прийняття спадщини буде набагато простіше та фінансово економніше.

Законом внесені зміни до основних нормативно-правових актів, які регулюють процедуру прийняття та оформлення спадщини, а саме до Цивільного кодексу України, Законів України «Про нотаріат», «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», «Про оцінку земель» та «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Слід зауважити, що даним нормативним актом вводяться кардинальні зміни в сфері оформлення спадщини та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно в сільській місцевості. Зокрема:

1. органам місцевого самоврядування сільських населених пунктів надаються повноваження щодо оформлення спадщини та реєстрації прав громадян на успадковане ними нерухоме майно, включаючи видачу свідоцтв про право на спадщину та свідоцтв про право власності на частку в спільному майні подружжя в разі смерті одного з подружжя;

2. скасовується обов’язкове проведення оцінки майна спадкоємцями першої та другої черги і встановлюється нульова ставка оподаткування у випадках спадкування майна спадкоємцями другої черги.

 Дані зміни збережуть час та відповідні послуги стануть більш доступними. Тепер мешканцям сільських населених пунктів зможуть оформити необхідні документи за місцем проживання. 

За змістом Закону, окрім безпосереднього здійснення дій щодо оформлення спадщини, уповноважені посадові особи органів місцевого самоврядування повинні будуть забезпечувати збереження та архівування документів нотаріального діловодства та архіву, що стосуються нотаріальних дій з оформлення спадщини, відповідно до вимог, встановлених для нотаріусів, вести встановлену статистичну звітність та подавати її до відповідних управлінь юстиції.

Разом з тим, Закон висуває досить жорсткі вимоги до осіб, які будуть здійснювати таку нотаріальну діяльність в сільській місцевості:

А) наявність вищої юридичної освіти;

Б) наявність досвіду роботи у галузі права не менше трьох років;

В) проходження протягом року стажування у державній нотаріальній конторі або у приватного нотаріуса;

Г) завершення навчання щодо роботи з єдиними та державними реєстрами, які функціонують у системі Міністерства юстиції України та складення іспиту зі спадкового права у порядку, встановленому Міністерством юстиції України.

Із запровадженням змін, передбачених Законом, в майбутньому буде спрощено і здешевлено процедуру оформлення громадянами свого права на спадщину та реєстрацію спадкоємцями прав на успадковане ними нерухоме майно, відповідні послуги стануть більш доступними для громадян сільських населених пунктів, внаслідок чого звичайний мешканець сільської місцевості зможе отримати якісну, кваліфіковану послугу, не витрачаючи на це багато часу і фінансових ресурсів.

Переглядів: 390 | Додав: mukolaivjst | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Investigationes
CHARLES S. ANDREWS
3139 Brownton Road
Long Community, MS 38915



+7 495 287-42-34 info@ucoz.com
Mirum
sample map