Головна » 2015 » Червень » 22 » ПОРЯДОК ПРОСТАВЛЕННЯ АПОСТИЛЯ
11:23
ПОРЯДОК ПРОСТАВЛЕННЯ АПОСТИЛЯ

 

Адреса відділу проставлення апостиля Управління державної реєстрації актів цивільного стану Департаменту державної реєстрації Міністерства юстиції України: місто Київ, вул. Марини Раскової, 15,
                                         телефони (044) 233-65-13, 233-64-75.

Прийом документів     понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятницю
                                             з 9.00 до 12.00 год.

Видача документів  понеділок, вівторок, середа, четвер з 16.00 до 17.30;
                                     п’ятниця з 15.00 до 16.30 год.

Прийом документів про державну реєстрацію актів цивільного стану для проставлення апостиля та їх видача здійснюються за заявою особи, якою подаються документи.

УВАГА! Відсутність відмітки головного територіального управління юстиції на документах про державну реєстрацію актів цивільного стану не є перешкодою у проставленні на них апостиля, а лише впливає на термін розгляду документів у Міністерстві юстиції України.

 

Термін розгляду документів для проставлення апостиля

Термін розгляду документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, поданих для проставлення апостиля, у тому числі на яких неможливе проставлення відмітки про засвідчення головними територіальними управліннями юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим та в місті Севастополі у зв’язку з тимчасовою окупацією території України, – один робочий день.

 

Термін розгляду документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, поданих для проставлення апостиля, на яких відсутня відмітка головних територіальних управлінь юстиції в областях, місті Києві про засвідчення, – двадцять робочих днів.

 

У разі хвороби, звільнення, довготривалої відпустки працівників відділу проставлення апостиля Управління державної реєстрації актів цивільного стану термін розгляду документів про державну реєстрацію актів цивільного стану – до трьох робочих днів.

У випадках, коли необхідно отримати зразок підпису посадової особи, відбитка печатки та/або штампа органу державної реєстрації актів цивільного стану, іншої додаткової інформації, документи про державну реєстрацію актів цивільного стану розглядаються 20 робочих днів (наказ Міністерства юстиції від 19.01.2012 № 94/5 “Про встановлення порядку роботи по проставленню апостиля на документах про державну реєстрацію актів цивільного стану”).

 

Графік прийому/видачі документів щодо проставлення апостиля та документів для подальшої консульської легалізації

 

 

Наказом Міністерства юстиції України від 11 серпня 2014 року № 166/7 затверджено графік надання адміністративних послуг Департаментом нотаріату та фінансового моніторингу.

Відповідно до цього графіку прийом, оформлення та видача документів, призначених для використання на території інших держав, поданих фізичними або юридичними особами для проставлення апостиля, та документів, поданих для їх подальшої консульської легалізації, здійснюється в

понеділок, вівторок, середу, четвер, п’ятницю з 9.00 до 12.00.

Видача документів: понеділок, вівторок, середа, четвер -
з 16.00 до 17.00, п’ятницю – з 16.00 до 16.30.

Прийом та оформлення документів з проставлення апостиля та документів для подальшої консульської легалізації здійснюються за заявами осіб, якими подаються такі документи відповідно до Порядку проставлення апостиля в Міністерстві юстиції України на офіційних документах, призначених для використання на території інших держав, та підготовки Міністерством юстиції України нотаріально оформлених документів документів для подальшої консульської легалізації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 25.09.2012 № 1418/5 (зі змінами).

Відділ правової допомоги, консульської легалізації, проставляння апостилю та діловодства Департаменту нотаріату та фінансового моніторингу, що здійснює підготовку нотаріально оформлених документів для подальшої консульської легалізації та проставлення апостиля на документах, що оформляються нотаріусами України та видаються судами, розташовано за адресою:

 місто Київ, вул. Артема, 73, кім. 155 (тел.486-49-88).

 

Додаток
до наказу Міністерства юстиції України
від 14.04.2015 № 122/7

Г Р А Ф І К

особистого прийому громадян керівництвом Міністерства юстиції України
та Урядовим уповноваженим у справах Європейського суду з прав людини

Посада

Адреса

Дні
прийому

Години
прийому

Міністр

пров. Рильський, 10

перша та третя
п’ятниця щомісяця

з 10:00 до 12:00

Перший заступник Міністра

пров. Рильський, 10

перша та третя
середа щомісяця

з 10:00 до 12:00

Заступник Міністра

пров. Рильський, 10

перший та третій четвер щомісяця

з 10:00 до 12:00

Заступник Міністра

пров. Рильський, 10

другий та четвертий
вівторок щомісяця

з 10:00 до 12:00

Заступник Міністра з питань 
європейської інтеграції

вул. Городецького, 13

другий та четвертий
четвер щомісяця

з 11:00 до 13:00

Заступник Міністра – керівник апарату

пров. Рильський, 10

перший та третій
вівторок щомісяця

з 10:00 до 12:00

Заступник Міністра з питань
реєстраційної служби

вул. М. Раскової, 15

другий та четвертий
понеділок щомісяця

з 10:00 до 12:00

Заступник Міністра з питань
виконавчої служби

вул. Артема, 73

друга та четверта
середа щомісяця

з 10:00 до 12:00

Урядовий уповноважений у
справах Європейського суду з
прав людини

вул. Городецького, 13

другий та четвертий 
четвер щомісяця

з 10:00 до 12:00

Додаток
до наказу Міністерства юстиції України
від 14.04.2015 № 123/7

 

Г Р А Ф І К

особистого прийому громадян

посадовими особами структурних підрозділів Міністерства

 

 

Структурний підрозділ

Адреса

День
прийому

Години
прийому

Департамент конституційного, адміністративного та соціального законодавства

вул. Городецького, 13

щосереди
кожного тижня

з 10:00 до 17:00

Департамент цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин

пров. Рильський, 10

щосереди
кожного тижня

з 10:00 до 17:00

Департамент антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки

пров. Рильський, 10

щочетверга 
кожного тижня

з 10:00 до 17:00

Департамент з питань люстрації

пров. Рильський, 10

щочетверга
кожного тижня

з 10:00 до 17:00

 

Департамент судової роботи

вул. Городецького, 13 вул. Артема, 73

щочетверга
кожного тижня

з 10:00 до 17:00

 

 

Департамент міжнародного права

вул. Городецького, 13

щовівторка 
кожного тижня

з 10:00 до 17:00

 

Департамент взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи

 

пров. Рильський, 10

 

щочетверга
кожного тижня

 

з 10:00 до 17:00

Департамент нотаріату та фінансового моніторингу

вул. Артема, 73

щочетверга 
кожного тижня

з 10:00 до 17:00

 

Департамент кадрової роботи та державної служби

пров. Рильський, 10

щовівторка
кожного тижня

з 10:00 до 17:00

 

Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності

пров. Рильський, 10

щосереди
кожного тижня

з 10:00 до 17:00

Департамент з питань банкрутства

вул. Артема, 73

щосереди 
кожного тижня

з 10:00 до 17:00

 

Секретаріат Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини

 

вул. Городецького, 13

щовівторка 
кожного тижня

з 10:00 до 17:00

Департамент державної реєстрації

вул. М. Раскової, 15

щовівторка 
кожного тижня

з 10:00 до 17:00

 

Департамент державної виконавчої служби

вул. Артема, 73

щовівторка кожного тижня

з 10:00 до 17:00

 

Управління розгляду звернень та прийому громадян Департаменту організаційного забезпечення та контролю

вул. Артема, 73

понеділок, вівторок,
середа, четвер 
кожного тижня

з 10:00 до 17:00

 

Категорія: Державна реєстрація актів цивільного стану | Переглядів: 636 | Додав: mukolaivjst | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Investigationes
CHARLES S. ANDREWS
3139 Brownton Road
Long Community, MS 38915



+7 495 287-42-34 info@ucoz.com
Mirum
sample map