В ЦИФРАХ
-
4,8 млн. послуг у сфері реєстрації бізнесу і майнових прав отримали громадяни у 2014 році. 1,3 млн. з них – це виписки, витяги, довідки. Більшість їх отримано у м.Києві (249 тис.), Дніпропетровській (125 тис.), Харківській (80 тис.), Львівській (67 тис.), Київській областях (66 тис.) Відтепер всі ці документи можна буде отримати он-лайн
-
Від 300 грн. – вартість корупційного «прискорення» черги у реєстраційному офісі без урахування адміністративних зборів. Он-лайн сервіси дадуть змогу зекономити до 400 млн. грн. щороку тільки за рахунок відсутності хабарів
-
До 50% часу витрачають реєстратори на роботу із виписками, витягами і довідками. Підготовка кожного документу складає близько 30 хвилин, тоді як електронний буде сформовано в режимі он-лайн. Без урахування часу на черги очікування, електронні сервіси зекономлять щонайменше 67,7 тисяч годин робочого часу для економіки
-
Електронні сервіси піднімуть Україну в рейтингу DoingBusiness – за показником легкості реєстрації бізнесу – з 76 на 12 місце, легкості реєстрації майна – з 59 на 35 місце
-
Сукупно із іншими законодавчими ініціативами, переведення низки послуг в он-лайн дасть змогу поліпшити інвестиційний клімат і залучити до економіки додатково до 30 млрд. грн., з яких понад 60% становитиме ефект від зменшення корупції
|